Організація інклюзивного навчання

“Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти” (наказ МОН № 912 від 01.10.10 року)

“Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами  у загальноосвітніх навчальних закладах” (наказ МОН від 09.12.2010 р. № 1224)

 

“Про затвердження Порядку  організації інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах “ (акт Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872)

 

“Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12

“Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання” (Лист Міністерства 1/9-529 від 26.07.2012)

“Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах” (лист МОНмолодьспорт від 02.04.2012 р. № 1/9-245)

“Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України”(наказ Міністерства освіти і науки від 28.12.2006 № 864)

 

“Положення про  центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації” (спільний наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту та Національної академії педагогічних наук України від 23.06.2011 № 623/61)

Навчальні програми та рекомендації 

 

Для дітей з затримкою психічного розвитку:

  1.  Іноземна мова (англійська) 5 – 9 клас
  2. Історія України та всесвітня історія 5-9 класи
  3. Математика 5 – 9 класи
  4. Природознавство 5 – 9 класи
  5. Українська мова 5-9 класи
  6. Фізика для 7-9 класи
  7. Програми 1-4 класи
  8. Програми 5-9 класи

– Фізична культура;
– Історія України, Всесвітня історія, Правознавство;
– Математика, Алгебра, Геометрія, Фізика;
– Музичне мистецтво,Образотворче мистецтво, Художня культура;
– Природознавство, Біологія, Географія;
– Українська мова, Зарубіжна література;
– Хімія, Основи здоров`я;
– Українська література, Англійська мова;

Для розумово відсталих дітей

  1. Географія 6-9 класи
  2. Основи християнської єтики 1-4, 7-11 класи
  3. Математика 5-10 класи
  4. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи
  5. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
  6. Основи Здоров’я 5-10 класи
  7. Природознавство 6 – 9 класи
  8. Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи
  9. Трудове навчання 4-10 класи
  10. Фізика і побутова хімія 7-9 класи
  11. Історія 7-9 клас
  12. Українська мова та література 5-9 клас
– для розумово відсталих учнів – читання (з навчанням мовами національних меншин), для 5 – 10 класів
– для розумово відсталих дітей – математика, фізика і хімія у побуті, для 5-10 класів
– для розумово відсталих учнів – Я і Україна, природознавство, географія, основи здоров’я, образотворче мистецтво, для 5-10 класів
– для розумово відсталих учнів – Трудове навчання: “Швейна справа”,”Квітникарство”, для 5- 10 класів;
– для розумово відсталих учнів – Соціально-побутове орієнтування, для 5- 10 класів;
– для розумово відсталих учнів -з російської мови з навчанням мовами національних меншин, для 5 – 10 класів ;
– для розумово відсталих дітей “Виховна робота”для 5 – 10 класів.
Навчальні плани 

– Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849
– Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. № 842
– Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІ ступінь) Наказ МОН України від 14.05.2007р. № 380


Категорії оцінювання досягнень учнів, які навчаються за програмою спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів

Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку