Ставлення сучасного педагога як суб’єкта інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи

Саме такою була тема практичного заняття керівників шкіл-учасників Всеукраїнського експерименту.
В усіх навчальних закладах відбулося теоретичне осмислення проблеми, висунення провідних ідей. Розроблено також систему цілей, задач та обговорено планові завдання експерименту.
Керівники презентували кадрові, інформаційні, організаційні, фінансові і матеріально-технічні умови для проведення експерименту. Зокрема, в Свіршковецькій ЗОШ І-ІІІ ст. укладено Угоди про співпрацю з усіма учасниками навчально-виховного процесу, в Чемеровецькому НВК №1 і Гуківській ЗОШ І-ІІІ ст. – відповідну структуру методичної роботи, в Будинку школярів визначено зміст і форму співпраці з науковим керівником.
Дискусійним було питання формування позитивного ставлення педагогів до майбутніх змін та впровадження морального і матеріального стимулювання.
Складено відповідний план підготовки звіту за І організаційний етап дослідно-експериментальної роботи.