Районний проект «Шляхи нашого становлення»

Мета: Проаналізувати основні   події  розвитку    України  за 25 років  незалежності та  визначити  головні  періоди  її  державотворення.   Ці  роки  розвитку  Української  держави  не  були  рівномірним,  однолінійним  рухом  уперед.  У  цьому  поступальному русі  були  певні    етапи, віхи, події   знакові  та   першорядні.  Визначити  особливості  кожного  року  життя  України, пережити  національне  відродження  та  відчути  творення    власної  суверенної  держави  –  така першочергова мета  проекту  «Шляхи  нашого  становлення».

Завдання:

  • утвердити у  свідомості    учнівської молоді  почуття  відповідальності  за  долю  України;
  • дослідити  та  зафіксувати  унікальність  подій  1991-2016  років  в  історії  державотворення;
  • активізувати   пошуково-патріотичну  діяльність в  навчальних  закладах;
  • об’єднати  зусилля  учнів,  батьків  та  громади  для  вивчення  сторінок  історії  рідного  краю;

Актуальність:

Це  все  було.  Це  те,  чим   пишається, і  те,  що  нація  воліла  б  забути. Перемоги, які  були, і  поразки, які  ще  не   спокутували.  Олімпійське  золото,  політ  у  космос,   кулаки  Кличків,  але  й  репресії  проти  опозиції,  вбивство  Гонгадзе, загибель   Чорновола.   Майдан  і  після  Майдану.  Словом, все,  що  і є  історією  України  за  останніх 25 років.

Важливо  сформувати  почуття   поваги  до власної  історії,  поповнити  свої  знання  подіями   державотворення,  відкрити  для  себе  цікаві  сторінки  рідного краю.  І  що надзвичайно  актуально –   усвідомити  єдність власної  долі  з  долею  Батьківщини.

 

Учасники  проекту:

Учні  7-11 класів  загальноосвітніх  навчальних  закладів  району, батьки, вчителі, ветеранські  організації, громадські  організації, представники  влади.

 

Етапи  реалізації  проекту:

І.  Підготовчий  (грудень 2015  року):

–  розміщення  інформації  про  проект  на  сторінках  газети  «Позиція»,  «Нового  життя»;

–  обговорення  мети  і  завдань    проекту  на  нараді  заступників  директорів  з  виховної  роботи;