РЕЗІЛЬЄНТНІСТЬ, ЯК ОСНОВА ВИХОДУ З КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ

Важливою складовою розвитку дитини є сприятливе середовище, а саме підтримка через активності вираження, такі як: мистецтво, театр, музика і танець – які пропонують дитині безпечний спосіб висловити свої почуття та емоції. Дитині, яка пережила будь-яку стресову ситуацію, необхідно працювати з емоціями та переживаннями. Як допомогти дитині відновити навички вираження емоцій та власні ресурси обговорювали практичні психологи на семінарі “РЕЗІЛЬЄНТНІСТЬ, ЯК ОСНОВА ВИХОДУ З КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ”, 15 грудня 2016 року на базі Жердянської ЗОШ І-ІІІ ст.
Що ж таке резільєнтність? Це – життєстійкість або стресостійкість, тобто вміння виходити із кризових ситуацій гідно, з найменшими втратами (емоційними чи психологічними). На семінарі-тренінгу практичні психологи дізнались про те, як розвивати життєстійкість, що в цьому є головним і найкраще допомагає долати кризові стани. Також Аліса Віленівна, практичний психолог Жердянської ЗОШ І-ІІІ ст., зробила акцент на підтримці і супроводі дітей, котрі потрапили в тяжкі життєві ситуації і як розвивати резільєнтність.
Враховуючи особливості проведення семінару-тренінгу, практичними психологами розглядались не тільки теоретичні аспекти, а й практичні вправи, які допоможуть краще зрозуміти і засвоїти дане поняття, а також застосовувати у своїй практичній діяльності. Учасники семінару отримали нові знання, вміння та гарний настрій, за що дякують Громович А.В. та адміністрації Жердянської ЗОШ І-ІІІст.

novyj-risunok-1

novyj-risunok